مقایسه بیمه عمر و تشکیل سرمایه با حساب پس انداز و سپرده بانکی

 

*فرد سرمایه گذار یا پس اندازکننده علاقمند به سپرده گذاری در جای مطمئن می باشد و گاهی در دوران یحران های اقتصادی پیش آمده که بانک ها دچار ورشکستگی شده اند ولی شرکت های بیمه قدرت خود را حفظ کرده اند.

*بهره پس انداز بانکی همیشه با نرخ ثابت نبوده و وابسته به اوضاع اقتصادی تغییر خواهد کرد در صورتیکه بهره در بیمه عمر در طول مدت قرارداد ثابت و سبب اطمینان دو چندان می باشد.

*طلبکاران در صورت از کار افتادگی کلی پس انداز کننده حق دارد تا از سپرده بانکی طبق مقررات طلبش را وصول نماید لیکن در بیمه عمر نام استفاده کننده ذکر شده و سایرین حق دخل و تصرف در بیمه نامه عمر را نخواهند داشت.

*در سیستم بانکی در صورت از کار افتادگی کلی پس انداز کننده و کاهش درآمد، روند پس انداز متوقف می شود اما در بیمه های عمر بیمه گذار از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه یه ایفای تعهدات مندرج در بیمه نامه پایبندند. و بیمه گذار می تواند از محل بیمه نامه عمر خود مستمری از کار افتادگی نیز دریافت نماید.

*از محل اندوخته ریاضی بیمه عمر در صورت درخواست بیمه گذار تا سقف 90% اندوخته در سالهای اول و 100% اندوخته را بعد از سال هفتم بدون ضامن و سایر تشریفات بانکی و ظرف همان روز به وی وام اعطا خواهد شد در صورتیکه اخذ وام از بانک مراحل و شرایط پیچیده و خاصی دارد.

*اگر بیمه شده دربیمه عمر زودتر از پایان قرارداد نسبت به بازخرید بیمه نامه اقدام نماید به مبلغ مندرج در ستون  اندوخته کسوراتی تعلق نمیگیرد ولی در حساب پس انداز بانکی به هنگام بستن حساب مبلغی بابت کسورات کسر میگردد.


در صورت فوت بیمه شده مبلغ سرمایه فوت + اندوخته بدون کسری مالیات به حساب ذینفع بیمه نامه در کوتاه ترین زمان واریز میشود . در صورتی که اگر در بانک حساب سپرده داشته باشد آن حساب بلوکه میشود تا کارهای قانونی کامل انجام شود (انحصار وراثت - مالیت برارث و...) و بعد بین ورثه تقسیم میگردد.

 

مزایای بیمه عمر نسبت به حساب بانکی:

 

 

بیمه عمر و پس انداز

حساب پس انداز بانکی

پرداخت سود تضمینی

P

P

سرمایه گذاری بدون ریسک

P

P

مزایا و پوشش های بیمه عمر

P

 

تضمین حداقل سودها  به مدت 10 سال توسط شرکت

P

 

استفاده از سرمایه صندوق در هر زمان

P

P

معافیت مالیاتی

P

 

انتخاب صندوق سرمایه گذاری

P

 

 

 

 

 

 

دنیا را جایی بهتر برای زندگی کنیم

LET'S MAKE THE WORLD A BETTER PLACE TO LIVE
Read 1884 times

شرکت خدمات بیمه ای همپاد معین سامانیان نماینده حقوقی شرکت بیمه سامان

شرکت خدمات بیمه ای همپاد معین سامانیان در سال 1393 از ادغام دو نمایندگی حقیقی و توسط تعدادی جوان با تجربه در صنعت بیمه و دارای تحصیلات عالی مرتبط و با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه سامان متولد شد.
رویکرد شرکت، ارائه خدمات بیمه با روشی نوآورانه و به گونه ای است که علاوه بر اشائه استفاده از محصولات بیمه ای متناسب با نیاز و خواسته افراد حقیقی و حقوقی، همیشه و در همه حال با در نظر داشتن پایان کار و زمان استفاده از پوشش های بیمه نامه، مشاوره ای موثر و کارآمد را به بیمه گذاران خود ارائه نماید.

انواع بیمه نامه های شرکت بیمه سامان: بیمه عمر و سرمایه گذاری (بیمه زندگی و بازنشستگی)، بیمه اتومبیل (شخص ثالث و بدنه)، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه باربری، بیمه تکمیلی درمان و بیمه حوادث

عضویت در خبرنامه!

محصول بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان به اتکای شرکت مونیخ ری آلمان:

برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی ایران شرکت بیمه سامان موفق به عقد قرارداد اتکایی با شرکت مونیخ ری در حوزه بیمه های زندگی شد. در حال حاضر شرکت بیمه سامان تنها شرکت بیمه ایرانی دارای قرارداد در حوزه بیمه های زندگی با یک شرکت بیمه اتکایی بین المللی می باشد.